luni, 19 noiembrie 2012

TAINA FECIOAREI


  
 Ți-am citit iubirea-n palmă,ca la sfânta mea fecioară, 
 coama nopții de aramă se arată-n primăvară, 
 am știut că vii la mine ca fecioara la altar, 
 cum coboară către tine luna cu al ei nectar. 
  
 Te-așteptam în poarta nopții  să te iau cu mine-n vis, 
 să m-ascund de răsărit doar cu tine-n paradis, 
 mă duceam cu gândul meu înainte să adorm, 
 și băteam la geamul tău, fiindcă nu puteam să dorm. 
  
 Te iubeam iubita mea, în amorul meu nebun, 
 ca un fulg de catifea ce veneai pe al meu drum, 
 ascultam vântul când vine să-mi aducă doar o veste, 
 mă gândeam cum e mai bine să-ți ascult a ta poveste. 
  
 Mă certăm cu luna-n noapte că o fur, și o ascund, 
 dacă-n geamul meu mai bate când vioară o aud, 
 îi spuneam că vreau să știe că pe tine te iubesc, 
 și-n aroma din amor, să te-mbat, să te vrăjesc. 
  
 Ești frumoasă chip bălai în mătasea albă pură, 
 cusută cu fir din răi, când încet somnul te fură, 
 și te-aduce lin spre mine când iubirea te îmbată, 
 când cad stelele în mare , chipul tău frumos l-arată. 
  
 Și-ntre ape tu coborî, să te plimbi ca o fecioară, 
 și prin coama munților te avanti în prag de seară, 
 asta ești frumoasa mea, și de asta te iubesc, 
 ai o inimă de stea, suflete ce te doresc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu