sâmbătă, 17 noiembrie 2012

TACEREA MIEILOR.


 
  
 Sunt miei ce țipă la tăiere,
 cum țipă moartea în altar ,
 se-aude-n stâna o tăcere 
 și mieii zbiară-n moarte iar .
  
 Doar sufletele plâng la poartă 
 pentru o cruce ce-au cărat .
 dar Dumnezeu încă le iartă 
 din cruce marele păcat .
  
 Se-aud în noapte cum slujesc 
 și lumânări ard în biserici ,
 măicuțele cu își jelesc .
 copiii morți la șfanții clerici.
  
 Mă simț ca mielul la tăiere 
 când în genunchi încet mă rog ,
 și vreau în suflet o tăcere 
 că am păcatul ca un drog. 
  
 Aș fi în stare ca să merg ,
 tot în genunchi la sfântă poartă ,
 și-n drumul meu să tot culeg 
 cuvântul Domnului ce iartă .
  
 Căci Dumnezeu a dat pe cruce 
 un miel să fie răstignit .
 durerea lumii-n el o duce 
 și pentru noi a și murit .
  
 Îmi cer iertare la icoane 
 când în genunchi stau și mă rog,
 când simț că de păcat mi-e foame, 
 și foamea-mi este ca un drog. 
  
 Dar mă închin azi la altar 
 unde cunosc un Dumnezeu ,
 la el îmi cer iertarea iar, 
 fiindcă îmi simt păcatul greu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu