vineri, 23 noiembrie 2012

CHIP DE INGER.



 
  
 Aseară tu ai adormit când te priveam de la fereastră, 
 dormeai pe pernă liniștită în somn de pasăre măiastră, 
 am vrut să vin să te trezesc din somnul tău fecioară, 
 dar m-am oprit și am tăcut că luna îți cânta afară. 
  
 Și-a coborât la geamul tău un înger ce-a venit de sus, 
 căci l-am rugat să ducă luna în zare unde a apus, 
 să o ascundă de pe cer să te privesc când te trezești, 
 când munții zboară în eter eu o să vin să mă iubești. 
  
 Să te ascund în flori de nuferi ca o petală în sărut, 
 parfumul tău din zbor de fluturi să mă cuprindă-n așternut, 
 că ești atâta de frumoasă ca roua-n răsărit de soare, 
 și gândul meu îți scrie-acuma din suflet ,tainică scrisoare. 
  
 Să o lipesc de geamul tău să o citești când te trezești, 
 să nu te-ascunzi iubita mea,că o să vin să mă iubești, 
 și o s-aduc cu mine marea să te ascund în apa ei, 
 când te îmbrac în perle sfinte se-aprind în ochii tăi văpăi. 
  
 Deschid fereastră și pătrund și-ajung la patul tău încet, 
 m-aplec și te sărut zâmbind, să te trezești că te aștept, 
 doar chipul tău eu îl privesc căci e frumos și liniștit, 
 frumoasă ești în așternut și-n somnul tău cel adormit. 
  
 M-așez acuma pe genunchi la marginea patului tău, 
 și te privesc atât de-adânc și mă scufund în somnul meu, 
 căci nu mai pot îmi este somn și dorul nu mă lasă, 
 și-ncet adorm iubita mea când te privesc frumoasă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu