miercuri, 14 noiembrie 2012

IZVORUL INGERULUI.


Trimite-mi ingere aripi la suflet,
si pune-n loc de pene multe flori,
sa il trimit in zbor ca tunet,
sa faca noaptea alba in culori.

Trimite-mi ingere in ochii mei,
doar steaua care-aduce apa vie,
sa o iubesc in florile de tei,
cum fuge noaptea alba in campie.

Trimite-mi ingere cascadele de flori,
cu apa din izvoarele divine,
s-aduc iubita mea in sarbatori,
sa nu mai planga luna dupa mine.

Trimite-mi ingere doar ochii ei,
sa-i pun in loc de lacrimi doar cristale,
sa ma ascund ca luna in scantei,
si s-o iubesc in dorurile sale.

Trimite-mi ingere aripa mea pereche,
sa ma ridic ca soarele-n cascada,
sa o sarut cu noaptea la ureche,
iubirea mea in ochii ei sa cada.

Trimite-ma pe mine ca suflet sa ii fiu,
sa ard ca flacara in focul din iubire,
sa-i vars din ea afara nisipul din pustiu,
sa-i fiu izvorul lin, in ea de fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu