sâmbătă, 24 noiembrie 2012

DORINTA DIVINA.


  
  
 Mai dă-mi o zi să pot să zbor să mă avânt în zborul de cocor, 
 să rup din ram iubirea mea și să o pun în dar la poarta ta, 
 să-ți pun doar un sărut pe nor și-n drumul tău să-l fac izvor, 
 să curgă lin pe gura ta și-n zborul meu să-mi fii o stea. 
  
 Mai dă-mi o zi să te iubesc că-n jurul tău stele lucesc, 
 și luna-i sfântă de aramă și ochii mei în vis te cheamă, 
 te iau în brațe și-ți vorbesc și noaptea eu te ocrotesc, 
 și chipului îi pun năframă și te ascund doar eu în ramă. 
  
 Mai da-mi o zi să vin la tine când cad din cer stele divine, 
 când coama nopții tot le cheamă la sfânta lună de aramă, 
 căci dragostea care îți vine e soarele frumos din mine, 
 în vis tu să mă bagi în seamă când noaptea asta ne e mamă. 
  
 Mai dă-mi o zi să o-nfloresc și gura ta s-o-npodobesc, 
 sărutul meu să ți-l așez pe gura ta vreau să-l visez, 
 nu vreau nicand să te-ofilesc cu dragoste eu îți vorbesc, 
 vioara vreau să o dansez și-apoi cu tine să valsez. 
  
 Mai dă-mi o zi de catifea să îți vorbesc iubita mea, 
 să mă cunun cu tine-n vis și-apoi te fur în paradis, 
 că astrul nostru ne e marea și valul ei ne e chemarea, 
 iubirea mea eu ți-am deschis să vii tiptil la mine-n vis. 
  
 Mai dă-mi o zi să te ascund și-apoi să vin să te parund, 
 căci ai un chip așa frumos când te cuprind și te-așez jos, 
 și-n coama nopții să te prind cu brațele să te cuprind, 
 ești visul nopții cel frumos și chipul meu cel luminos. 

Un comentariu: