vineri, 23 noiembrie 2012

RUGA DESTINULUI.


  
 
  
 Te-am așteptat să vii în parc pe banca noastră din alee, 
 unde copacii plâng și tac deasupra băncii în tăcere, 
 azi a plouat și m-a udat speram să vii ca să te văd, 
 copacii toți sau scuturat și nu știu când te mai revăd. 
  
 Priveam în sus cum plou-afară și stropi cădeau pe fața mea, 
 vroiam s-aud a ta vioară în ploaia deasă ce cădea, 
 vroiam să știu cum cântă ploaia și cum m-atinge în tăcere, 
 te așteptam ca tu să vii, s-aduci parfum și adiere. 
  
 Am așteptat iubirea mea și-n sânul meu aveam o floare, 
 o ocroteam să nu o rup era frumoasa alinare, 
 căci pentru tine o țineam , și-al meu sărut te aștepta, 
 chiar dac-afară tot ploua, iubirea mea te tot chema. 
  
 Striga prin ploaie după tine cum strigă florile pe ram, 
 m-am așezat pe banca udă și-n sân la floare mă uităm, 
 o mângâiam cu palma mea și respiram al ei miros, 
 te căutam iubita mea, să-ți văd doar chipul tău frumos. 
  
 Și-a început să bată vântul și ploaia nu s-a mai oprit, 
 vroiam să vii s-aud cuvântul:,, iubite uite am venit,, 
 dar nu a fost să vii atunci și ploaia toată m-a udat, 
 din cer a tot căzut la stropi, ce m-au atins și mi-au cântat. 
  
 Acum în gânduri am căzut și mă gândesc numai la tine, 
 și inc-aștept să te mai văd, chiar dacă vii în vis la mine, 
 mă uit la floare și o țin la pieptul meu în miez de noapte, 
 și te iubesc iubirea mea atunci când eu te chem în șoapte. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu