sâmbătă, 29 decembrie 2012

CLIPA DE ADEVAR.

As vrea sa-ti spun multe, dar sunt asa de multe de spus , incat timpul imi fura clipele , sunt in stare sa-ti implinesc multe dorinte, dar nu sunt Dumnezeu, el le poate face pe toate, eu sunt un nimic pe langa el, dar tu esti acel soare ce-mi luminezi ochii sa te pot vedea mai bine, e multa iubire in sufletul meu, si toata asteapta sa vina la tine, sunt regrete ale trecutului care ma face sa-mi para rau ca nu te-am intalnit mai devreme, sunt clipe care vin acum si nu au venit cand eu le-am simtit si le-am vrut, dar pana la urama exista un Dumnezeu ce masoara timpul si il lasa sa bata in destinele noastre, as vrea sa iau toate acele clipe ce ne fac fericiti, si sa le pun in inima ta ca un ceas al iubirii, stiu ca vei fi cea mai fericita, si mai stiu ca undeva eu sunt, sunt acolo unde destinul ma pune, dar mai stiu ca inima ta este mare si in ea este acea iubire ce striga sufletele noastre. Unde as putea sa fug si sa ma ascund cu tine?
vreau cu adevarat , doar iubirea ta, si mai vreau sa te am doar pe tine, e adevarul din mine, e un adevar ce sa nascut in inima mea.
Stau mereu si te privesc pe ascuns, stau si nu ma satur sa-ti privesc chipul pe care il iubesc, stiu ca iubirea, nu se vinde, nu se poate cantari, nu are miros sau culoare, ea nu are suflet sau inima, dar stiu ca in ea te gasesc pe tine, stiu ca iubirea mea esti tu, nimic nu este mai frumos ca tine, si nimic nu are mai mare valoare in ochii mei cand te privesc.
Incerc sa te simt cu parfumul tau cu care mai imbatat, simt dulceata buzelor tale atunci cand sarutul meu iti aduce adevarata iubire pe buze, acolo se produce unica scanteie ce aprinde iubirea noastra, o iubire ce mocneste in lumanarea sufletelor noastre, nu imi este rusine sa strig ca te iubesc, imi este rusine daca te insel pe tine, daca insel iubirea noastra, imi este rusine de tot daca te fac sa suferi, imi este rusine , cand voi incerca sa-ti mai ating buzele tale atunci cand le-as mai saruta, sau as mai incerca sa le sarut fara sa stii intentia mea.
Esti dulce si frumoasa, esti floarea ce creste in sufletul si inima mea, esti un izvor ce imi astamperi setea de iubire, si tot nu ma satur de tine, nu ma satur sa te ating atunci cand te alint, si nu imi doresc sa ma opresc vreodata sa te iubesc.
Te-am facut fulgusorul meu, si te-am imbracat in petalele iubirii, te-am parfumat cu iubirea mea, si te-am sfintit cu sarutul meu, 
nimic nu ma face mai fericit, decat dorinta mea sa te iubesc,
e timpul sa las iubirea mea sati spuna ca esti un inger, sa-ti cante cu adevarat zambetul meu in fiecare clipa de amor in care ne iubim.
As vrea sa te numesc parfumul meu, si as vrea sa te impart in doua, ca nici sufletul , si nici inima mea sa nu se supere si sa strige atunci cand te doresc, aceasta este lacrima adevarata ce striga adevarul, o lacrima ce curge din plasul sufletului si a inimii mele, si se uneste in noi, e lacrima dorintelor noastre ce se numeste iubire, si iubirea esti tu fulgul meu de nea.
Privesc copilul din tine, si simt cat este de fericit, atunci cand te imbat cu dragostea mea, simt bucuria lui in neaua iubirii noastre, 
te simt pe tine iubirea mea, si simt ca nu ma pot opri sa te iubesc, las dragostea mea sa-ti vorbeasca prin roua adevarului din ea, si mai las sa-ti planga iubirea pentru tine.
Stii, am pregatit un asternut de patale cu care sa imbatam iubirea noastra si sa nu ne mai trezim niciodata din ea, perna pe care ne vom pune capurile , va fi plamadita de dragostea mea pentru tine, sa adormi pe ea si sa nu te mai uiti la un trecut care este in lacrimi, vreau doar sa te bucuri de lacrimile iubirii, si mai vreau sa plangi de fericire atunci cand te voi iubi clipa de clipa, noapte de noapte, si mai vreau sa strig in visul noastru de iubire: ESTI FERICITA, IUBIREA MEA?

Un comentariu:

  1. Ce minune să am fostul meu din spate și am nevoie să împărtășesc această mărturie grozavă .. Vreau doar să vă mulțumesc domnului ODION cască de vrăjitoare pentru că mi-a luat timp pentru a mă ajuta să arunc vraja care îl readuce pe fostul meu iubit acum iubitul meu care a pierdut brusc interesul în mine după șase luni de logodnă, dar astăzi suntem căsătoriți și suntem mai fericiți ca niciodată, sunt cu adevărat lipsit de cuvinte și bucuroși și nu știu cât de mult sunt de apreciat față de dumneavoastră Dr. ODION vrăjitorule un Dumnezeu trimis să restabilească relația ruptă, se bucură profund de a ajuta oamenii să își atingă dorințele, să găsească dragostea adevărată, să-și recupereze foștii iubiți, să înceteze relațiile abuzive, să găsească succesul, să atragă fericirea, să găsească colegi de suflet și multe altele, contactează-l astăzi. și lăsați-l să vă arate minunile și uimirea sistemului său de vrăji Love. El furnizează rezultate cât se poate de bine în distribuirea prin vrăji reale, îl contactează prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921. el te poate ajuta, de asemenea, să arunci vraja puternică de dragoste în relația sau căsătoria ta.

    RăspundețiȘtergere