duminică, 2 decembrie 2012

LACRIMILE CRUCII.



 
 La poarta sufletului meu
 eu bat să mă ajute,
 că-mi simt păcatul și e greu,
 și timpul zboară iute.
 
 Se-aude crucea cum suspină,
 și lacrimi curg încet din ea,
 pacatu-i greu și a mea vină,
 și simt durerea că e grea.
 
 M-andoaie crucea de păcate,
 și pașii mei se pierd pe drum,
 e greutatea de pe spate,
 Ce-o duc la Dumnezeu acum.
 
 În pașii mei îmi cer iertare,
 și-n față la altar când stau,
 când în genunchi la închinare,
 socoată-n fața lui eu dau.
 
 Și-ncerc s-ajung încet la poartă,
 căci ingrii m-așteaptă-n ea,
 să scap de cruce și de soartă,
 și să-mi primesc pedeapsă grea.
 
 Eu știu că am greșit în viață,
 și nu am fost cinstit cu mine,
 se rupe-acum firul de ață,
 și lacrima din suflet vine.
 
 Sunt gata și să dau socoată,
 pedeapsa toată s-o primesc,
 căci am trăit ce-a fost odată,
 și poate vreau să mai iubesc.
 
 Dar când ajungi la poarta sfântă,
 din drum nu poți să te întorci,
 pedeapsa domnului e cruntă,
 când se închid a sale porți.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu