vineri, 7 decembrie 2012

ASTEAPTA-MA IUBITO.



 
 
 Așteaptă-mă diseară cu geamul tău deschis,
 Să-ți cânt iar din vioară iubirea mea din vis,
 căci ochii mei privesc la tine în fereastră,
 cum valul lin mai curge pe marea cea albastră.
 
 Așteaptă-mă că vin și numai las s-adoarmă,
 arcușul pe vioară pe coama de aramă,
 atunci va-ncepe ploaia cu stele căzătoare,
 și noaptea plânge-n lacrimi cu luna la hotare.
 
 Așteaptă-mă iubito când eu sărut vioara,
 să-și lase strunele să-ți cânte iară seara,
 să nu adormi atunci când vorba mea îți spune,
 tu ești frumoasa mea când eu te strig pe nume.
 
 Așteaptă-mă cu gura ascunsă-ntr-un sărut,
 s-ating a tale buze că tare mi-au plăcut,
 căci le-am gustat odată și-n taină mi-au șoptit,
 iubește-mă acuma frumosul meu iubit.
 
 Așteaptă-mă ca zâna în somnul tău divin,
 să-ți dau sărutul dulce când la castel îți vin,
 să te trezesc din somnul în care ai căzut,
 să-mi fii acel luceafăr în care am crezut.
 
 Acum ascult tăcerea și știu că mă iubești,
 vioara încă-ți cântă iubirea din povești,
 și când la geamul tău am încetat să bat,
 ca o petală zbor, pe cerul luminat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu