miercuri, 5 decembrie 2012

POARTA JURAMANTULUI.



  
 Dezleagă-mi ochii să te văd 
 să nu m-ambât în întuneric. 
 aș vrea mereu să te revăd 
 în slujba sfântă ca un cleric. 
  
 Dezleagă clopotul să sune 
 ca un ecou iar în cetate, 
 să curgă iar pe-amele strune 
 ca un luceafăr sus în noapte. 
  
 Dezleagă-mi poarta să pătrund 
 și să te-ating pe coapsa ta, 
 s-adormi încet la mine-n gând, 
 c-a visul lin pe gura ta. 
  
 Dezleagă-te când eu te chem 
 și lasă-te în palma mea, 
 ca o fecioară în eden, 
 când strălucește-n perla sa. 
  
 Dezleagă marea din tăcere 
 și lasă vântul s-o atingă, 
 să curgă iar din ea mistere 
 și coama nopții să o plângă. 
  
 Dezleagă drumul ce arată 
 un răsărit în poarta ta, 
 și lasă-mă să vin odată, 
 să te iubesc frumoasa mea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu