joi, 6 decembrie 2012

SCRISOAREA INIMII.




 
 De-atâtea ori eu ți-am vorbit și te-am iubit,
 și nici o clipă n-am ascuns din timp,
 de-atâtea ori cu tine-am fost și am fugit,
 să prind petala ta din anotimp.
 
 De-atâtea ori am ascultat strigătul tău,
 și am venit atunci când m-ai strigat,
 iubirea mea ți-a spus că sunt și eu
 când florile din geam ea  le-a udat.
 
 De-atâtea ori te-am sărutat pe buze,
 încât ai început să strălucești,
 și-n apa mării tu te-ai ascuns printre meduze,
 și ai strigat într-una că vrei să mă iubești.
 
 De-atâtea ori mi-ai fost ca o comoară,
 și te-am păstrat în locul din altar,
 să nu te pierd nici când în primăvară,
 sărutul meu să-ți fie ca un har.
 
 De-atâtea ori am fost udat  de ploaie,
 când așteptam să vii să te iubesc,
 când îți scriam iubirea mea pe-o foaie,
 căci îmi doream nespus să îți vorbesc.
 
 Și-acum când dorul mă cuprinde,
 îl las să plece iar la geamul tău,
 să strige iar că focul lui se stinge,
 și nu mai strălucește frumosul curcubeu.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu