sâmbătă, 22 decembrie 2012

LACRIMI DE INGER.



 
 Să nu mă vinzi iubire că un sărut ți-oi da
 și în cristale pure gura-ți voi săruta,
 să nu îmi furi iubita că ochii mei vor plânge,
 și nopțile din stele pe tine te vor ninge.
 
 Să nu te-ascunzi de mine când sufletul te cheamă,
 că noaptea toată plânge pe coama de aramă,
 și lacrimi vii de stele vor fi a ta lumină,
 când munții te vor plânge frumoasă și divină.
 
 Mai lasă-mă odată să gust din gura ta,
 că vin la tine-n poartă și te voi alina,
 voi striga de departe că vreau să te iubesc,
 când norii de mătase deasupra ta plutesc.
 
 Să nu îmi furi sărutul când dorm în așternut,
 că eu îți sunt iubitul în visul tău știut,
 să nu ascunzi eterul că îngerii vor plânge,
 și lacrimile lor pe tine te vor ninge.
 
 Sunt urme care merg la geamul tău pe seară,
 ca o vioară sfântă ce cântă și coboară,
 când noaptea e mireasă la poarta de aramă,
 atunci sărutul dulce în visul meu te cheamă.
 
 Ești ca un înger sfânt în poarta slelelor,
 ascuns în astrul nopții din apa mărilor,
 când lacrimi de lumină se-arată-n răsărit,
 atunci vin-o la mine că eu îți sunt iubit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu