marți, 11 decembrie 2012

CHIPUL IUBIRII MELE.


 
 
 Pe mare calc s-ajung la tine
 ca soarele pe valul ei,
 pătrund adânc printre suspine
 s-aduc lumină-n ochii tăi.
 
 Pătrund în perla din adâncuri,
 și-i fur argintul de pe ea,
 să colorez a tale câmpuri
 și gura ta de catifea.
 
 Coroana florilor frumoase
 se-aruncă toată către mare,
 și valurile curg spumoase
 ca o iubire-n alergare.
 
 Îți simt parfumul cum plutește,
 ca fulgii mici de păpădie,
 cum marea-i plimbă și-i iubește,
 în farmecul din apa vie.
 
 Mai spune-mi tu că mă dorești,
 frumoasa mea cu ochi de stele,
 luceafăr blând ce  strălucești,
 ca o icoană sus în ele.
 
 Mai am puțin și-ajung la mal,
 și-ți văd lumina de pe plajă,
 cum curg cascade în aval,
 și cum privesc spre a ta vrajă.
 
 Cum marea joacă între maluri,
 ca un rubin ascuns în soare,
 cum coama nopții curge-n dealuri,
 ascunsă-n stele căzătoare.
 
 Acum te văd, și îmi ești dragă,
 și îți vorbesc adevărat,
 nimic din lumea asta-ntreagă,
 nu are chipul tău curat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu