sâmbătă, 15 decembrie 2012

ETERUL DE ARAMA.



 
 Când vom gusta pocalul din cupa de amor,
 atunci vom ști iubito dacă o să mai mor,
 dacă mai plâng altare în mii de lumânări,
 eu voi privi spre tine la marile-nchinari.
 
 Cu tine am gustat iubirea doar o clipă,
 și s-a născut din mine, în zbor a ta aripă.
 o noapte te-am văzut frumoasă și divină,
 și te-am, iubit pe tine în clipa de lumină.
 
 Ai plâns ca o petală ce cade de pe buze,
 și te-am zărit în mare în vals printre meduze,
 am coborât la tine să îți aduc în dar,
 sărutul ce ascunde o clipă de cleștar.
 
 Am plâns pe ochii tăi când ți-am furat din lacrimi,
 și te-am iubit frumoasă chiar în a mele pătimi,
 și-ai strălucit că steaua cu chipul tău rubin,
 când m-așteptai în noapte știai că o să vin.
 
 Ți-am scris iubirea mea în mii de stele-aprinse,
 și-am semănat în tine iubirile neștine.
 nu a fost nici o clipă pe care să te las,
 să fugă din iubire când mai aveam un pas.
 
 Au fost zile și nopți când nu ai fost cu mine,
 căci m-am ascuns tiptil în drumuri din destine,
 și-am căutat doar visul în care tu ai fost,
 în lacrimi te-am găsit când nu aveai un rost.
 
 Acum mă uit la tine și văd că ești frumoasă,
 te-ascunzi în valuri fine făcute din matasa,
 acoperi tu arama ce luminează cerul,
 și te iubesc iubito când eu ating eterul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu