sâmbătă, 22 decembrie 2012

NAFRAMA ADEVARULUI.


 

 
 Clipă de clipă mă îmbăt cu gura ta când o ating,
 mă furișez la sânii tăi și cu dorință îi cuprind,
 în adieri eu mă ascud și gândul meu cu tine-l sting,
 atunci pătrund în tine-adânc și în iubire eu te prind.
 
 Ce dulce și suavă-i noaptea când o îmbat și o adorm,
 pe coama plină de iubire ascunsă-n florile din pom
 sărutul meu te frur-o clipă și te ascunde în nectar,
 ca o cascadă care plânge că a piedut iubirea iar.
 
 Nebună-i ziua care fuge sa prindă iară asfințitul,
 nebună-i noaptea ce se-ascunde să n-o răpească răsăritul,
 nebun sunt eu când te iubesc că nu mă satur niciodată,
 nebună-i dragostea din noi c-o țin în stele îmbătată.
 
 Amorul strigă ca fecioara când simte buzele pe ea,
 când o atinge primăvara cu un sărut pe gura sa,
 atunci când simte iar iubirea că o îmbată-n așternut,
 începe noaptea de mătase ce peste tine a căzut.
 
 Iubirea strigă ca nebuna când fuge noaptea în altar,
 când zeii beau la masă vinul sărutul meu te cheamă iar,
 coboară lin pe brațul meu să ne iubim și astă seară,
 că te doresc iubirea mea să te îmbeți cu mine iară.
 
 Să nu ne furi din taina nopții iubită luna de aramă,
 mai lasane să ne iubim și îți voi pune-n păr năframă,
 să nu te stingi ca o nălucă căci soarele o să te fure,
 și-o să te ducă iar în codru, ascunsă-n taină, în pădure.

Un comentariu:

  1. Ce minune să am fostul meu din spate și am nevoie să împărtășesc această mărturie grozavă .. Vreau doar să vă mulțumesc domnului ODION cască de vrăjitoare pentru că mi-a luat timp pentru a mă ajuta să arunc vraja care îl readuce pe fostul meu iubit acum iubitul meu care a pierdut brusc interesul în mine după șase luni de logodnă, dar astăzi suntem căsătoriți și suntem mai fericiți ca niciodată, sunt cu adevărat lipsit de cuvinte și bucuroși și nu știu cât de mult sunt de apreciat față de dumneavoastră Dr. ODION vrăjitorule un Dumnezeu trimis să restabilească relația ruptă, se bucură profund de a ajuta oamenii să își atingă dorințele, să găsească dragostea adevărată, să-și recupereze foștii iubiți, să înceteze relațiile abuzive, să găsească succesul, să atragă fericirea, să găsească colegi de suflet și multe altele, contactează-l astăzi. și lăsați-l să vă arate minunile și uimirea sistemului său de vrăji Love. El furnizează rezultate cât se poate de bine în distribuirea prin vrăji reale, îl contactează prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921. el te poate ajuta, de asemenea, să arunci vraja puternică de dragoste în relația sau căsătoria ta.

    RăspundețiȘtergere