sâmbătă, 1 decembrie 2012

ASTA E ROMANIA MEA.


 
  
 La steaua de la răsărit,  
 o țara stă de veghe, 
 unde românul a iubit 
 pământul ce se vede. 
  
 Un plai și o grădină sfântă 
 sub steagul tricolor, 
 unde doar graiul te alintă 
 cu chipul de popor. 
  
 Unde strămoșii au luptat 
 cu inima deschisă, 
 și un pământ l-au sărutat 
 sub flacără aprinsă. 
  
 Acum cu capul în pământ  
 își doarme somnul dulce, 
 unde frumosul legământ 
 e scris acum pe cruce. 
  
 Unde din sângele vărsat, 
 pământul mai rodește, 
 unde din raiul luminat, 
 credința-n suflet crește. 
  
 unde pământul este sfânt 
 și clopotele sună, 
 altarele sunt legământ, 
 credința ne e mumă. 
  
 Unde o țara este mirul  
 ce ne-a unit pe toți, 
 și sufletul e elixirul, 
 ce ne-a scăpat de hoți. 
  
 O țar-avem și e frumoasă 
 din cap până-n hotare, 
 ea toată nouă ne e casă, 
 grădină sclipitoare. 
  
 Azi este ziua ta măreață, 
 și azi te-mpodobesc, 
 cu tine vreau să stau la masă, 
 și azi să te cinstesc. 
  
 Drapelul pun pe fruntea ta, 
 și-n mâna ta onoarea, 
 pe cerul nopții ești o stea, 
 când ne suni adunarea. 

Un comentariu:

  1. Ce minune să am fostul meu din spate și am nevoie să împărtășesc această mărturie grozavă .. Vreau doar să vă mulțumesc domnului ODION cască de vrăjitoare pentru că mi-a luat timp pentru a mă ajuta să arunc vraja care îl readuce pe fostul meu iubit acum iubitul meu care a pierdut brusc interesul în mine după șase luni de logodnă, dar astăzi suntem căsătoriți și suntem mai fericiți ca niciodată, sunt cu adevărat lipsit de cuvinte și bucuroși și nu știu cât de mult sunt de apreciat față de dumneavoastră Dr. ODION vrăjitorule un Dumnezeu trimis să restabilească relația ruptă, se bucură profund de a ajuta oamenii să își atingă dorințele, să găsească dragostea adevărată, să-și recupereze foștii iubiți, să înceteze relațiile abuzive, să găsească succesul, să atragă fericirea, să găsească colegi de suflet și multe altele, contactează-l astăzi. și lăsați-l să vă arate minunile și uimirea sistemului său de vrăji Love. El furnizează rezultate cât se poate de bine în distribuirea prin vrăji reale, îl contactează prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921. el te poate ajuta, de asemenea, să arunci vraja puternică de dragoste în relația sau căsătoria ta.

    RăspundețiȘtergere