miercuri, 12 decembrie 2012

NU-I VINA TA.



 
 Nu-i vîna ta că ești fecioară
 și că în ochii mei tu dormi,
 chiar dacă frigul de afară
 îți fură floarea ta din pomi.
 
 Și dacă știu că fugi prin maci
 să prinzi doar fulgi de păpădie,
 te-aș lua de mână să nu-i calci
 să nu rănești a lor câmpie.
 
 Mai lasă-mă să te privesc
 în ochi-n care eu adorm,
 să-ți fiu în ei când te trezesc
 și dragostea în ei să-ți torn.
 
 Și lasă-mă să-ți fiu lumină
 ce curge lin pe ochii tăi,
 iubirea mea iar te alină
 când stelele coboară-n ei.
 
 Ești minunată și frumoasă
 când curge roua-n dimineață,
 ești adierea ce se lasă
 pe chipul tău și a ta față.
 
 Ești că un fluture de noapte
 ce cauți să te-ascunzi în vis,
 atunci iubirea încă poate
 să mai răsară-n paradis.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu