marți, 8 ianuarie 2013

STRIGATUL VISULUI.



 
 
 Stau în gânduri liniștit
 mă gândesc mereu la tine
 marea nopți-a adormit
 printre gândurile line.
 
 Privesc noaptea în oglindă
 că un vis căzut din soare,
 stelele vin să te prindă
 cu arama sclipitoare.
 
 Mă arunc în fața lunii
 și pun buzele pe ea,
 să îi pun în dar cununii
 ochii tăi de catifea.
 
 Stau în poarta de aramă
 și chem ochi tăi la mine,
 să-i sărut cu-a mea năframă
 că să zboare către tine.
 
 Dulce e marea cascadă
 care curge-mpodobita,
 vin luceferi să te vadă
 doar pe tine-a mea iubită.
 
 Curg luceferii pe nuferi
 și-i îmbracă în lumină,
 când te strigă iar iubirea
 și te cheamă-n vis divină.
 
 Noaptea vine ca mireasa
 și coboară lin la geam,
 și-ți acoperă mătasea
 cu iubirea ce ți-o dam.
 
 Iar când ochii tăi privesc
 către mine să adoarmă,
 vin spre tine să iubesc,
 chipul tău ce iar mă cheamă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu