vineri, 24 mai 2013

SA NU MAI PLECI.


Să te arunci, pe pieptul meu flămând
să ne iubim cu sufletul în palmă,
să nu mai fugi tu dragoste din gând
că îţi promit, că te voi pune-n ramă.

Mereu privesc să văd daca-i plecat
sau dacă, ai apus cumva din mine,
întreb de suflet, dacă te-a uitat,
şi te doresc, o ştii destul de bine.

Căci sunt flămând, când vreau să te ating,
şi niciodată, nu vreau să te pierd,
nici lumânarea, nu vreau să ţi-o sting
şi cu sărutul meu să te dezmierd.

Tu mă numeşti nebun când nu mai pot,
să mă abţin în nopţile cu stele,
şi dezertez, din mine ca un ropot
când mă arunc cu tine printre ele.

Daca-s putea să te opresc în mine
aş pune soarele deasupra ta,
să mă topesc , că să rămân în tine
să-ţi luminez iubirea, ca o stea.

Şi mă întreb, de n-am uitat ceva,
sau dacă, m-am trezit din somnul meu,
dar ştiu că în iubire, mai este cineva
care mă lasă, să ajung la Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu