vineri, 12 aprilie 2013

POEMUL DIN VISUL IUBIRII.






 Iubirea mea de catifea și munții plâng în urma ta
 și cerul plânge-acolo sus că el iubirea ți-a adus,
 el zace învelit în za ca o mireasă-n nunta sa
 și fulgi de stele cad sus ce peste tine a apus.

 Sunt valsuri ce plutesc pe nori ce fug din stele călători
 și luna-ți câtă în amor cu stelele din al sau cor,
 atunci eu te sărut în zori prin curcubeul de culori
 și rău-n tine îl omor să fugă-n noapte călător.

 Cu tine vreau să mă iubesc când nopțile întineresc,
 și-n colțu cerului de-aramă iubirea mea în vis te cheamă,
 și când cuvintele vorbesc, crăiasa nopții te numesc
 îți vindec sufletul de rană când cad săruturi în năframă.

 La masa dragostei am stat când gâtul tău l-am sărutat,
 și când sub florile de tei paharul sfânt ai vrut să-l bei
 credeam în sufletul curat cu care eu m-am îmbătat,
 acum de visul îl mai vrei? să vii la mine să mă ei.

 Sărută-mă când eu te chem și cu iubire te îndemn,
 să vii la mine iar în vis să fug cu tine-n paradis,
 și-ți voi cânta al meu refren acolo-n versul din poem
 și te iubescul meu nes,cris  la tine va veni furiș.

 Ce dulce ești frumoasa mea cu ochii tăi de peruzea,
 aduti aminte de castani cum ne-am iubit atâția ani,
 ningea pe tine fulgi de nea căzuți din cer de catifea
 iubirea nu se da pe bani, nici floarea dulce de bostani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu