vineri, 5 aprilie 2013

ESTI IUBIREA SARUTULUI.





 Mă simt ca un vultur ce-ți vrea azi sărutul
 când zorii aruncă lumina spre tine,
 din roua curată ți-ating așternutul
 să simt o iubire ce curge din mine.

 Ești zâna de aur când zorii te-ating
 bătută cu stele căzute din soare,
 și-n brațele mele acum te cuprind
 frumoasa mea dulce cu chipul de floare.

 Te-ating cu iubirea în ploi de petale,
 născute din roze ce plâng fericite,
 căci tu-mi ești ursita ce-mi iese în cale
 căzută-n iubire pe flori adormite.

 Polenul iubirii te plânge în noapte
 cu buzele mele ți-ating sânii goi,
 cuvintele curg peste tine în șoapte
 când marea iubirii se naște în noi.

 Iubirea pătrunde în tine adânc
 când coapsele tale la lună se-arată,
 și ploaia de stele ce plâng iar în crâng,
 dansează în valsuri în noaptea curată.

 Te simt că mă vrei în adâncul din tine
 să-ți fiu doar un foc care ard pe altar,
 un sărut se va naște odată cu mine
 când voi pune să-ți ardă iubirea pe jar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu