luni, 22 aprilie 2013

IUBIRE, CREDINTA SI DURERE.

Am omorât un om, şi-atunci eu am uitat 
 sufletul din mine în suflet i-a rămas
de ce eu am greşit şi gândul l-am pătat? 
căci i-am găsit iubirea ca fiind al său urmaş. 

Eu mi-am ucis iubirea când am pierdut fiinţa 
cu care m-am iubit de-atâtea ori pe seară
şi-n locul ei am plâns cu toată umilinţa 
când s-a uscat în mine frumoasa primăvară

Se lasă-amărăciunea în liniştea din noapte 
când crunta mea durere în lanţuri  cuprinde, 
acum  vrea  scap din marea ei cetate 
şi simt  nu  lasă şi-n zale ea  prinde. 

Mi-am înrobit în lacrimi şi inima din mine 
şi-am pus-o-n jug  tragă pacatu-n locul meu, 
dar n-am ştiut nicicând  supărarea vine 
şi voi simţi durerea din ce în ce mai greu. 

Nu am ştiut atunci  o  trag destinul 
în hamul de păcate pe care eu îl duc, 
dar mi-am ucis iubirea şi-am otrăvit şi vinul 
şi-acum păşesc pe trepte şi către cer  urc. 

Acum sunt fără suflet şi inima-nrobită
şi marea mea durere din mine nu mai pleacă, 
 ţine tot în lanţuri şi nu e obosită 
cu paşii ei şi munţii pe mine încă calcă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu