sâmbătă, 9 iunie 2012

Vrei sa discutam adevarul>?





Te plingi tot timpul, te plingi de starea pe care o ai acum in tine, dar de ce nu te plingi de ce ai lasat in urma>? de ce >? scrii tot timpul ca are cineva ceva cu tine, scrii ca esti ranita, dar, de ce nu scrii , si de ce, ti se intimpla toate astea, de ce nu scrii ce ai facut>? mi-ai pus niste intrebari si vreau sa-ti raspund. 1. Am tot ce mi-am dorit, copii copiilor mei nu vor mai lucra in viata lor, ma intrebi de ce nu mai am iubirea, fiindca tu ai inselat-o, fiindca tu ia-i taiat aripile, fiindca in jocul tau , nu ai jucat cinstit. Stii cind plingeai in fiecare noapte ca vroiai sa te sinucizi, si ma puneai sa-ti spun cuvinte frumoase, pe care ti-le spuneam la orice ora din zi si din noapte, eram alintul tau, datorita mie , ai fost mireasa adevarata in patul iubirii, plin de rozele roz, datorita mie, ai trait, o fericire si o iubire, pe care nu le-ai mai trait vreodata in viata ta pina acum, datorita mie ai trait clipele cele mai frumoase pe care nu le vei mai traii vreodata, tu stii ca Dumnezeu da o singura data iubirea pentru un suflet, si nu o da de mai multe ori, ti-am dovedit , ca eu ti-am fost partea ta de suflet, ti-am demonstrat , ca doar eu ti-am oferit, puritatea adevarata a sufletului meu, si acum te intreb : cu ce am gresit eu atit de tare in fata ta>? cu ce am contribuit eu la necazul tau>? cind stii destul de bine ca nu puteam sta o clipa fara tine, ca eram cu tine in mine, in fiecare secunda si in fiecare clipa, stii ca rupeam masina in doua ca sa ajung la tine atunci cind erai in crize, si cind numai eu contam in fata ta, cine iti trimitea mesaje de iubire zilnic cu sutele>? cine te linistea cind tipai la toti si nu mai gaseai , nici o cale de a mai fi inteleasa, stii ca vroiau sa te interneze la ospiciu si sa scape de tine cu orice pret, si eu eram linga tine si iti spuneam cum sa te feresti de ei, sa nu te inchida, cum veneam la tine si te alintam , te iubeam ca pe un copil ce nu a mai simtit niciodata iubirea, numai noi contam pe aceasta lume, numai noi eram in visul nostru frumos de dragoste, si tu ce ai facut>? spune ce>? te plingi ca eu ti-am desfiintat contul, scrii tot timpul ca tu esti aia buna, si eu sunt cel rau care te-am ranit, eu ma pot implica urgent si pot sa aflu ce s-a intimplat cu contul tau, dar oare se merita>? iti pot spune cu exacitate cine a facut-o, detin aceasta putere sa aflu, de ce a trebuit sa se intimple toate acestea intre noi>? asculta: cind vrei sa ajungi sus , Dumnezeu este cel ce te coboara, nu iti este permis decit daca el vrea, degeaba cauti oameni mari, ca ei se folosec de tine, si dupa aceea iti dau cu sutul ne mai bagindu-te in seama, nici pina acum nu ai invatat acest lucru, nici pina acum nu ai invatat adevarul ca ei se ridica sus , calcind pe oameni sa nu ii mai poata da jos nimeni de unde sunt, eu pot fi oricind sus  si unde as vrea, dar nu am nevoie de asta, eu am nevoie de o iubire sincera si curata, si un suflet blin si cald. Aduti aminte , ca de cite ori eram impreuna si explodai ca un vulcan de nervi , eu te calmam si te linisteam cum altii nu o puteau face, nu vorbeam cu tine, cu toate ca eram lipiti unul de altul, si tu simteai te uitai la mine, mirata , rideai in secunda urmatoare si ma luai in brate si ma sarutai, fara sa te mai opresti, nu am facut eu chiar nimic pentru tine>? nu am facut eu aproape totul pentru a fi fericita>? acum sa-ti scriu de ce suferim amindoi: patul plin de trandafiri regali , inalt de o palma de trandafiri , in care ai fost mireasa adevarata a iubirii, mi-l-ai dat din masina si ai zis sa il aruncam la margine de drum, si eu fara sa ma gindesc la consetinte, l-am aruncat, am aruncat iubirea data de dumnezeu, am aruncat ce dumnezeu a sadit in mine, am aruncat sufletele noastre la marginea drumului. am facut drumuri multe si l-am cautat , dar nu l-am mai gasit, cu toate ca stiu locul, Dumnezeu nu mi-a pemis sa il mai gasesc, drept pedeapsa pentru ceea ce am facut la indemnul tau, parca am fost Adam si Eva, cind am gresit in rai. Nu pot sa inteleg , de ce nu am judecat atunci si l-am aruncat ca un nebun ce am fost Asta cred ca a fost marea greseala facuta de amindoi, nu am judecat nici unul, si acum tragem pedeapsa pentru neghiobia facuta de noi. Nu banii , si nici averea mea nu imi poate da iubirea , nu am pretentie la avere sa imi aduca iubirea, nu am pretentie la nimic , am pretentia mea de ami cistiga singur iubire, si ceea ce tragem acum este ceva ce nu pot sa inteleg, nu pot sa inteleg de ce raul inca face ravagii, de ce nu se opreste totul si sa se linisteasca totul>?, de ce apar tot felul de accente aruncate de raul dintre noi>? eu nu vresu sa se intimple asa ceva, dar uite ca se intimpla destule intre noi, incerc sa ma linistesc si apare cite una care face raul sa vina intre noi. Nu te mai numi gazela, ca nu esti tu cea victimizata, stii destul de bine ca ascunzi un adevar, stii sa arunci cu piatra, dar nu stii sa faci binele sa rasara in tine, si in fata ta,ar trebuii sa  te linistesti , si sa nu te mai plingi in stinga si in dreapta, ca esti o victima, intreaba-te ca este mina lui Dumnezeu aici, si el te pedepseste , sau ne pedepseste pe amindoi. Sunt in Berlin , si incerc sa ma linistesc si sa dau raul la spate, incerc sa nu il las in mine, dar il simt in jurul meu. Ai facut greseala sa ma scoti din ruga, nu se intimpla nimic, nu eram rau intentionat sa fac nimic, nici nu ma interesa acest aspect, Tarhon ma invitat, si dupa 5 minute am fost scos afara, dar stii si tu destul de bine ca se apropie o clipa ce iti va fi fatala, stii ca eu nu pot face nimic fiindca nici tu nu joci cinstit, si in citeva zile se termina totul, si incepe necazul tau, ma ameninti ca vrei sa ei pastile, dar nu eu te pun, nu eu te pun sa le ei, tu te indemni singura, si este treaba ta ce vei face, tu decizi daca clipa se departeaza sau se apropie, tu esti acea fiinta care poate opri clipa, si eu am timp sa astept si sunt aici unde tu stii, trebuie dor sa-ti descarci sufletul si inima si  totul este normal. Nu am ura si nici nu o detin, se intimpla lucruri pe care eu nu le doresc, si nu eu le chem, vin si le simt ca un uragan, dar va trece cind totul se va sfirsi, si clipa stii si tu destul de bine ca este ca si venita, tu o poti termina si desfiinta, totul depinde numai de tine. Ma opresc, si nu mai scriu, am onoare sa fiu gentil si linistit. Gindestete eu sunt unde stii. o zi placuta fara ura si dispret, eu nu le mai am.

2 comentarii:

  1. Exista multa suferinta in aceste cuvinte...E o lupta interioara ce se da de zile bune....Fiecare trecem prin clipe de criza...Dragostea e cea care invinge intotdeauna....
    Fii increzator!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Offfffff.Multumesc de aprecierea ta din comentariu tau.ma feresc de rau, ma feresc de neprevazut, dar nu stiu cum apare inapoi, nu stiu ce ma impinge , stiu acum ca ai citi ce am scris, si pot sa iti scriu asa: exista ceva necurat aici, si nu inteleg ce se intimpla, ceva este necurat, stiu ca sa gresit, dar habar nu am ce este, cred ca cineva ne face vraji, am fost la preoti cu har, am bani sa dau cu ei in ciini, dar nu ma poate ajuta cu nimic. Eram cei mai fericiti oameni din lume, dar deodata raul s-a instalat in noi, si eu cel putin am cedat de mult, dar ea face ce face si cind vad asta parca ma ia naiba, nu pot sa spun ca sunt cheie de biserica, dar am un suflet minunat, si stiu sa iubesc cum nu multi stiu.Datorita ei am scapat de moarte, am intrat in coma de 7 ori, si ea a fost acea fiinta care ma ajutat sa ies din moarte, as da toti banii sa pot iesi din suferinta, da scos din ruga afara, si dumnezeu imi este martor, nu am vrut sa o ating cu o floare, dar parca am luat foc cind am vazut ca sunt scos afara, imi vine foarte greu sa mai dorm noptile, imi vine greu sa mai maninc, acum in citeva minute plec de la Berlin spre casa, si sunt cu gindul la ea, trebuie sa se indrepte cumva lucrurile intre noi sa ne putem linisti, nu vreau altceva decit linistea ce o aveam inainte, aveam o liniste ce nu am mai avut-o niciodata, acum parca ma luat naiba si ma tiriie peste tot pamintul, ma tirie ca sa nu-mi pot reveni. Cind ajung miine ma duc la un preot care deschide cartea sfinta, ea il cunoaste, si stie ca este cu harul in el, si tot el mi-a spus de fata cu ea, ca am fost legat de o femeie care imi tot face vraji, ea era de fata, spunea ca sunt legat din cap pina la picioare, si stiu ca este o cineva care se joaca cu oamenii si cu vrajile, ea ar trebuii sa inteleaga acest aspect, si stie ca am fost posedat, si ea a asistat la toata nenorocirea ce s-a abatut asupra mea, este ceva necurat la mijloc. de curind am fost la 14 manastiri si am donat sume de bani enorm de mari, si se tine slujbe peste tot zi si noapte, si pentru mine , dar si pentru ea si familia ei. Se face foarte multe vraji pentru ca cineva sa ma cistige si sa ma inlature de ea, dar nu cred ca va reusii, acum plec sprea tara si casa , am de facut 1800 de kilometri de la berlin la Suceva, si sper sa ajung linistit si cu bine la fetita mea, si cind o sa ajung o sa trec pe la biserici sa aprind o mie de lumanari, am aprins pina acum cam un milion de lumanari, si masina este plina de lumanari tot timpul, aprin pentru linistea la amindoi fiindca amindoi avem nevioie de liniste, si mai aprind pentru acea persoana care imi face vrazi sa ma cistige, ca sa ii vina mintea la loc si sa inceteze cu vrazile. multumesc de comentariu , si acum scuza-ma dar trebuie sa plec. Inca odata multumesc.

      Ștergere