miercuri, 6 iunie 2012

Respectul sufletului.





Cind suferi si nu ai putere,
Tu suflete, nu lacrima,
Caci ai in tine o avere,
Din ea iti curge dragostea.

Tu dai speranta de iubire,
Te lupti cu raul din prejur.
Aduci in mine fericire,
Ma faci cind lupt,sa nu injur.

Aduci atita alinare,
Si dragoste cit sa primesc,
Ma ningi frumos, doar cu petale,
Iubirea, sa o daruiesc.

M-ai invatat ce e iubirea,
Cind calc cu pasul prin destin,
Mi-ai dat din tine fericirea.
Credinta-n mine sa ma-nchin.

Tu mi-ai adus in ochi lumina,
Ca sa nu stau in intuneric,
Si m-ai facut sa vad iubirea
Frumoasa-n cimpul efemeric.

M-ai invatat ca sa respect,
Sa am onoare si credinta
Te simt cum esti la mine-n piept,
Cind ma ajuti sa am cainta.

M-ai invatat sa te iubesc,
Sa nu te fac, sa te ranesc
Si-n orice clipa te gasesc,
Dragostea mea ce o doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu