duminică, 10 iunie 2012

Nu vreau sa las sa vina seara.




Nu vreau sa las, sa vina seara,
Si sa ma prinda, fara tine,
Ca tu imi esti, doar alinarea,
Si roza alba , pentru mine.

Caci, daca nu mai esti tu floarea,
Cu ochi albastri fermecati,
Cui, sa-i mai scriu, in vis scrisoarea,
Cu ochii chipului curati.

Te iau prin pomii din livezi,
Si-ti impletesc flori in codite,
Sa simti iubirea si s-o vezi,
Prin , mindrele tale cosite.

Te pieptan cu cuvinte dulci,
Cind palma mea frumos aduce,
Alintul zborului de cuci,
Si in iubire te conduce.

Esti roza alba de iubire,
Din cringul chipului frumos,
Stropita toata-n fericire,
Cind soarele coboara jos.

Si numai tu imi esti iubire,
Care-nfloreste-n visul meu,
Si las in tine- a mea privire,
Sa iti arate, drumul tau.

2 comentarii:

  1. Multumesc domnule Leonid, sunteti elegant ca in totdeauna, o seara frumoasa va doresc.Poezia, este, lacrima sufletului , si omul o aseaza acolo unde ii este locul.

    RăspundețiȘtergere