miercuri, 13 iunie 2012

Cuvinte de iubire.





Ti-am vorbit cuvinte dulci,
In frumoasa alinare,
Cind cu capul tau te culci,
Noaptea, pe a mea chemare.

Iti vorbesc noaptea in soapte,
Si sarut buzele tale,
Cind te-alin frumos pe coapse,
Te ajut sa zbori in zare.

Eu te miinghii pe picioare,
Si te fac sa explodezi,
Pina-n stelele divine,
Noaptea toata s-o visezi.

Cind ajung la pieptul tau,
Si incep sa te sarut,
Cind iubit, iti sunt doar eu,
Toata fierbi in asternut.

Cind pe git eu te sarut,
Si aduc alintu-n tine,
Te desfaci in asternut,
Ma cuprinzi si zbori cu mine.

Cind ajung la gura ta,
Te desfaci ca paunita,
Si cu toata inima,
Ma saruti cu-a ta gurita.

Si ajung la ochii tai,
Plini de lacrimi fericite,
Iti maresc lumina-n ei,
Pina-n noptile iubite.

Ma cuprinzi , cu-a ta iubire,
Strigi, s-auda stelele.
Luna, cu a ei sclipire,
Ne ascunde zorile.

Te vrajesc iubita mea,
Calea sufletului meu,
Te cuprind cu dragostea,
Si fugim in visul tau.

Azi am strins in vis petale,
Colorate cu iubire,
Ca sa umplu a ta cale,
Cu frumoasa fericire.

Am adus oastea de ingeri,
Sa te ninga cu zapada,
Si saruturile mele,
Cad pe tine, in cascada.

Am adus stele deasupra, 
Candelabrul ca sa-ti fie,
Sa luceasca-n diamante,
Cind te vreau a mea sotie.

Te numesc ingerul noptii,
Vraja sfinta ce-o iubesc,
Si regina libertatii,
Ce in suflet te doresc.

Am facut ziua in noapte, 
Si am pus stele pe bolta,
Toata dragostea din mine, 
Peste tine se revolta.

Vreau sa vii cu mine acum,
Sa te duc in paradis,
Sa-ti sadesc iubirea-n drum,
Pina-n poarta ce-am deschis.

Sa iti cinte stelele, 
Sus pe bolta ce-a cereasca,
Si in toate noptile,
Cu iubirea mea sa creasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu