marți, 12 iunie 2012

Spovedania unui pacatos.




O doamne sfinte dumnezeu,
Tu esti un tata sfint si drtept,
Esti hrana sufletului meu,
Si inima ce-mi bate-n piept.

Tu-mi esti un crez, si o credinta,
Si vin cu capul meu plecat,
M-aplec acum cu umilinta,
Sa-mi recunosc al meu pacat.

Tu-mi dai putere sa traiesc,
Sa ma hranesc cu-al tau cuvint,
Si-mi dai puterea sa iubesc,
Din astre, tot ce e mai sfint.

Tu ma-i ales sa-ti fiu copil,
Cind tu ai pus, viata in mine,
Cu capul meu m-aplec umil,
Sa spun, ca am gresit Divine.

Mi-am murdarit sufletu-n mine,
Ca am trait in necredinta,
N-am vrut sa stiu nimic de tine,
Si-acum platesc cu umilinta.

Te rog, ma iarta de pacat,
Ca-l simt in spate si mi-e greu,
Sa am un suflet preacurat,
Sa te iubesc, eu, Dumnezeu.

Doar tu contezi in asta lume,
Si esti iubirea-n univers,
Esti facatorul cel cu nume,
Ce azi, ti-am scris iubirea-n vers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu