duminică, 10 iunie 2012

Ce pot sa fac.




Ce pot sa fac, cu sufletul ce este-n mine,
Se duce-n stele sa le coboare in lumina.
In noaptea alba , pleca-n vis, doar dupa tine,
Sa te rapeasca, iubita mea divina.

Ce pot sa fac, cind sufletul nu doarme,
Si chipul lui, priveste dupa tine,
Cind dragostea, ti-o pune toata-n rame,
Si-ti cinta, cu iubirea mea,din mine.

Ce pot sa fac , cind ceru-n noapte se deschide,
Si stelele danseaza, toate-n curcubeu,
De vrei sa fii, a sufletului meu sotie,
Iubitul noptii sfinte, iti voi fi doar eu,

Ce pot sa fac, cind apa marii te doreste,
Si valul ei, se-apleaca catre tine,
Caci, toata inima din mine, te iubeste,
Cind te arata, perla apelor divine.

Ce pot sa fac, ca soarele, rasare pentru tine,
Si razele din rasaritul lui te-arata,
Ca esti o floare, ce-nfloreste azi in mine,
Din dragostea, din sufletul, cu inima curata.

Atit-a pot sa fac, iubirea mea frumoasa,
Pentru a-ti arata, ca te iubesc,
Si-n noaptea sfinta, cu dragostea, vei sta la masa,
Ca soarele si sufletul din mine , te doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu