luni, 18 iunie 2012

Nebunia iubirii.




In nebunia mea, te iau sa te vrajesc,
Cu sarutari curate, sa te-ating,
Te vreau iubita mea, sa te iubesc,
Cu buzele pe gura ta revin.

Iti mangai mijlocul si te patrund,
Atat de-adanc, si-atat de apasat,
Ne invartim, si ne purtam in gand,
Ca un vartej, in care am intrat.

Ma duc pe gatul tau sa il sarut,
Sa las pe el ca semn iubirea mea,
Si chipul tau, in mine-a apatur,
S-a imprimat , pe ochii mei o stea.

M-aplec,pe sanii tai sa ii sarut,
Si mana mea, iti cauta mijlocul,
Iubirea sufletului meu ,nu a cazut,
Si dragostea in noi, este ca focul.

Jarul scanteii, se tot mareste,
Si arde focul, sufletelor noastre,
Toata iubirea-n trandafiri va creste,
Cand noi plutim iubirea printre astre.

Si te iubesc, atata de frumos,
In care tu ai rolul principal,
Si cresti in mine, ca un val spumos,
Cand noi plutim , cu farmecul pe val.

2 comentarii: