duminică, 17 iunie 2012

M-ai caut.






M-ai caut un loc , in ecoul muntilor,
Unde sa pun, numele iubirii mele,
Sa-l duca, prin polenul florilor,
Si sa-l plimbe , frumos printre ele.

M-ai caut o frunza, sa te pun pe tine,
Si valul. sa te duca, in rasaritul de soare,
Sa te scalzi, in razele lui divine,
Si sa te usuci , in petale de floare.

M-ai caut o perla, sa ti-o ofer in dar,
Cu tot , cu scoica, in care se gaseste,
Iubirea in tine, va arde pe jar,
Ca ochii din tine, frumos straluceste.

M-ai caut izvorul, din inima mea,
S-adun, stropii puri, din apa curata ,
Sa spal , parul tau, frumos si balai,
Si fata ta, de lacrima urii patata.

M-ai caut o stea, din sufletul meu,
Sa-i pun, o cununa,de flori inflorita,
Pe cerul sufletului tau, voi fi eu,
Ca tu esti, dragostea mea, cea dorita,

M-ai caut cuvantul, care sa-ti spuna,
Ca eu, si doar eu, te iubesc.
Ca tu-mi esti lumina, cea sfanta din luna,
Pe ramul de floare,in vis te doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu