joi, 4 octombrie 2012

TALISMANUL SUFLETELOR.


Cu nafura iubirii te hranesc,
Sa crezi in inima ce te iubeste,
Cu mirul sufletului te sfintesc,
Cand clopotul iubirii te vesteste.

Imi esti ca hrana in credinta,
Cand in altar ma-nprtasesc,
Din vinul sfant imi esti dorinta,
In candela cand te iubesc.

Si nu ma lepad azi de tine,
Cum nu ma lepad de Hristos,
Caci tu esti floarea din destine,
Cu chipul tau cel luminos.

Mai pot sa pun o noapte alba,
La noaptea ce a fost in vis,
Iubirea mea nu te intreaba,
De te sarut in paradis.

Eu vin acum cu palma mea,
Si te ating pe ochii tai,
Te mangaii tu frumoasa stea,
Cand imi arunci din ei scantei.

Si-ti dau sarutul sa te-atinga,
Ca o cascada curgatoare,
Iubirea mea vrea sa invinga,
Sa fii in veci nemuritoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu