miercuri, 31 octombrie 2012

PALMELE LUI DUMNEZEU.




Din mana ta mananc eu Doamne,
si palma ta imi da sa beau,
aghiazma sfanta din icoane,
si nafura din dom s-o iau.

Tu ma imbraci iar cu credinta,
cand in genunchi vin la altar,
in lumanari imi spun cainta,
si ma inchin la tine iar.

Cu mana ta m-alini in noapte,
cand dorm in somnul meu nebun,
pacatele le simt pe toate,
in pasii mei si-n al meu drum.

Pe treptele ce duc la tine,
pe ele urc cu crucea-n spate,
si bat la portile divine,
cand sufletul meu nu mai poate.

Si cand ajung la poarta ta,
o mana simt ca ma cuprinde,
pacatul meu si crucea grea,
din mine simt ca se desprinde.

Si simt cum somnul ma cuprinde ,
si-m vine-adanc ca sa ma culc,
si mana ta incet ma prinde,
cand visele incet se duc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu