duminică, 21 octombrie 2012

PRIBEAG LA POARTA DOMNULUI.


Bat la usi si pe la porti,
Plin cu crucea de pacate,
Stiu Doamne ca tu mai poti,
Ca sa mi-le ierti pe toate.

Am calcat in drumul meu,
In altar ca sa ma rog,
Dar pacatul mi-a fost greu,
Si in mine ca un drog.

La icoane m-am rugat,
In genunchi in fata ta,
Ca sa pot sa fiu iertat,
De pacat si crucea grea.

Am aprins la lumanari,
Ca sa arda in altar,
Si-n a mele inchinari,
M-am rugat la tine iar.

M-am rugat de mii de ori,
Cu genunchii mei plecati,
Pana m-au trecut fiori,
Langa cei cea fost iartati.

Am aprins in sarbatoare,
Candela cu mirul sfant,
Si mi-am cautat iertare,
In frumosul tau cuvant.

Am luat nafura-n mine,
Si paharul tau de vin,
Si la portile divine,
Vin la tine sa ma-nchin.

Simt ca e gata destinul,
Sunt in drum la poarta ta,
Simt cum curge iar pelinul,
Din pacat si crucea grea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu