sâmbătă, 27 octombrie 2012

DORINTA NOPTII.



Ma-i asteptat dar n-am venit,
mi-ai spus sa vin sa te iubesc,
sa vin cu flori in asfintit,
iubirea-n taina sa-ti vorbesc.

Mi-ai spus, ca nu poti sa te culci,
ca te gandesti ca o sa vin,
si-o sa-ti aduc saruturi dulci,
din poarta noptii cand revin.

Dar am venit, si-o sa te-astept,
ca sa valsam frumoasa mea,
sa te vrajesc , sa-ti pun in piept,
sarutul meu de catifea.

Si cand zaresc incet c-apare,
doi ochi aprinsi din rasarit,
tu te ridici ca o chemare,
cand ma zaresti al tau iubit.

Si-ncet se-aude o vioara,
Si un arcus ce curge lin,
cand dragostea sta sa apara,
chiar din paharul de pelin.

Frumoasa e vioara-n strune,
cand se aude pe arcus,
din cer pe cap iti cad cunune,
cand ingerii privesc de sus.
 — în Lower Miami, AZ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu