vineri, 12 octombrie 2012

SARUTA-MI SUFLETUL.


Sa ma saruti pe suflet doamne,
Cu mangaierea din altar,
Cand te sarut si-mi pun icoane,
In inima sa te simt iar.

M-aplec la sfanta lumanare,
Ce arde-n ceara din credinta,
Atunci cand sufletul ma doare,
Ma rog sa scap de umilinta,

Ma pun in candela divina,
Ce arde sub icoana sfanta,
Sa-mprastii iar in ea lumina,
Cand ingerii in cer o canta.

Cand crucea geme de pacate,
In deal golgota cand o urc,
In lacrimi sufletul nu poate,
Lumina sfanta s-o apuc.

Sa ma saruti cu mangaierea,
Si nafura tu sa mi-o dai,
S-aduci in mine adierea,
In drumul meu ce duce-n rai.

O Doamna cat esti tu de bun,
Ca poti ierta orice pacat,
Atunci cand eu am fost nebun,
In cale totul am calcat.

Si ma aplec in fata ta,
Cu mirul tau tu sa ma ungi,
Sa las in hau durerea mea,
Cu bunatatea sa m-ajungi.

Sarut altarul tau din mine,
Cu umilinta mea acum,
Si stiu ca dragostea ta vine,
In pasul meu pe al meu drum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu