duminică, 28 octombrie 2012

SPOVEDANIA IERTARII.



La poarta ta vin sa ma-mchin.
iubite doamne Dumnezeu,
sa beau paharul tau de vin,
cand ma opresc din drumul meu.

Cu nafura sa ma hranesc,
cu mirul sfant tu sa ma ungi,
prin rugaciuni sa iti vorbesc,
cu dragostea sa ma ajungi.

Caci crucea mea imi este plina,
sub greutatea de pacate,
urata este a mea vina,
cand ma inchin sa scap de toate.

Caci clopotul din poarta suna,
ca-n drumul meu eu am gresit,
pacatele mi-se aduna,
ca in destin na-m reusit.

Acum aprind o lumanare,
la poarta sfantului altar,
sa-mi fie ca o alinare,
cand ma inchin la tine iar.

Si in genunchi iti cer iertare,
pentru ca eu na-m ascultat,
cand ai strigat la inchinare,
eu am trait tot in pacat.

Si nu am vrut sa-scult de tine,
cand ai vorbit prin inger sfant,
caci am umblat pe cai straine,
si cand am vrut eu sa te mint.

Cu capul meu plecat eu stau,
si la icoane ma inchin,
socoata eu la tine dau,
cand vars paharul de pelin.
 — în Lower Miami, AZ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu