sâmbătă, 22 septembrie 2012

PLOAIA SUFLETULUI.


Iti dau iubirea din calea de stele,
Sa luminezi ca luna cea divina,
Patrunde-n suflet, sa fugim prin ele,
Sa-ti lumineze ochii in lumina.

Te fur sa ma ascund cu tine-n soare,
Si in cununa lui sa te imbrac,
In trandafiri te fac nemuritoare,
Si in petala lui sa te prefac.

Cobor cu tine-n lacul plin de nuferi,
Si pe covorul florilor din ei te culc,
Te duc in adiere sa nu suferi,
Si te imbat in catecul de cuc.

Sarutul meu te-atinge ca sa zbori,
Cu catifeaua buzelor divine,
Parfumul si polenul de pe flori,
Te-acopera cu dragostea din mine.

Iubita mea, hai sa fugim in mare,
Sa te imbrac in haina perlelor,
Iubirea mea sa-ti fie alinare,
Sa bem nectarul din paharul zeilor.

Esti zambetul ce imi aduci in rasarit,
Un strop de roua pura de iubire,
In noaptea asta doar eu iti sunt iubit,
Cand te stropesc in ploi de fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu