sâmbătă, 29 septembrie 2012

OCHII ADEVARULUI.



Esti unica,cu gura ta si parul tau,
Cu ochii tai albastri ce privesti,
Si te gasesc iubirea sufletului meu,
Atunci cand zodia-ti arata cine esti.

Exist-o zi pe cerul plin de zodii,
Cand tu esti cea mai mandra dintre ele,
Cand curg cascada florile de rodii,
Si zorile la gatul tau margele.

Nimic nu-i mai frumos ca tine,
Cand te iubesc si strigi in gura mare,
Ca toata dragostea din mine vine,
Cand tu pasesti la marea inchinare.

Esti fericita cand te iau in brate,
Cand corpul tau il umplu cu saruturi,
Cand sanii tai ii umplu cu dulceata,
Si rozele , lucesc in asternuturi.

Nu am nevoie de nimic pe lume,
Decat de tine, chipul meu iubit,
In dragoste noi doi avem un nume,
Ce-n rasaritul noptii a-nflorit.

Cobor pe gatul tau cu gura mea,
Si las dulceata buzelor din mine,
Sa curga toata fin pe pelea ta,
Ca o dovada la dragostea ce vine.

Te urc in carul mare ca pe-o zana,
Si las ca el in astre sa ne duca,
Si strig in gura mare catre luna,
Un lan de stele noaptea sa-ti aduca.

Si-ajung cu tine-n poarta unde luna,
Deschide larg sa curga zorile,
Si astrele din noapte-ti fac cununa,
Sa curga catre tine florile.

Si te-am facut acum nemuritoare,
Si cu iubirea mea te-am imbracat,
La poarta lunii am sadit o floare,
Ca o dovada ca eu nu te-am uitat.

Si am aprins in zori o lumanare,
La poarta rasaritului din stele,
Sa-ti fie ca un mandru soare,
Cand las o floare sa cada prin ele.

Imi pun sigiliul pe iubirea noastra,
Ca niciodata-n veci nu va muri,
Si va ramane noaptea din fereastra,
In care tu iubirea mea vei fi.

Si noaptea voi privi spre tine,
Si cu petale albe te imbrac,
Ca vei ramane dragostea din mine,
Si nu uita: pe tine eu te plac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu