miercuri, 5 septembrie 2012

Imbratisarea iubirii.


Amorul tau, e lege pentru mine,
Si nu ma satur ca sa te iubesc,
Din noapte-n soare catre tine vine,
Dorinta mea cu care te doresc.

O-mbratisare dusa-n mangaieri,
Imbalsamata cu iubirea noastra,
Si o privire cea patruns de ieri,
Sa imfloreasca ca o floare-albastra.

Te simt in mine cum patrunzi adanc,
Si ochii tai cum ard ca doua stele,
In tine-atunci ma las sa ma scufund,
Si sa simtim iubirea sus in ele.

M-ascun cu tine in dragostea mea,
Si in gradina sufletului meu,
Te-aleg pe tine ca sa-mi fii o stea,
Cand zbori in noapte, dorul tau sunt eu.

Te-am scos din lacrimi curse din petale,
Si te-am adus in sfanta primavara,
Am dat izvorul sa curga la vale,
Cand canta lin pe strune de vioara.

Frumoasa esti cand soarele iti canta,
Si stralucesti ca zana din povesti,
Cand iti soptesc iubirea mea te-alinta,
Si iti arata steaua care esti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu