marți, 4 septembrie 2012

Inger pentru ingeri.


Castelu-i gol si fara flori,
Si plansul nu te lasa,
In tine nu mai sunt culori.
Sa fii cea mai aleasa,

Tu te-ai inchis ca un canar,
Ce plange-n propia colivie,
Nici nu mai vrei sa ai habar,
Sa simti o viata ce e vie.

Eu am venit si ti-am deschis,
Poarta din ea spre libertate,
Raul in noapte l-am inchis,
Sa-mi spal din mine azi pacate.

Si-am inceput sa sadesc flori,
Castelul sa-l fac fermecat,
Cand te trezesti sa simti fiori,
Din dragostea ce ai gustat.

Si te-am atins cu un sarut,
S-alung tristetea ta din lacrimi,
Si-n noaptea-n care am putut,
Ti-am pus o floare intre patimi.

Si m-am deschis sa te iubesc.
In poarta soarelui rasare,
Si-n vis cand vreau sa te-ntalnesc,
Mai rasadesc pe cer o floare.

Dar nu te las sa te usuci,
Si-ti cant mereu ca te iubesc,
Cand te alint cu vorbe dulci,
Stelele-n noapte stralucesc.

Mai vreau o noapte de amor,
Sa o ornez cu dragostea,
In care stelele nu mor,
Si noaptea plange dupa ea.

Sa ducem noaptea-n rasarit,
Cand plang viorile pe strune,
Atunci in noi a imflorit,
Iubirea mea doar pentru tine.

Si ma topesc ca un izvor,
Adus de ploaie catre tine,
De tine-mi este astazi dor,
Cand simt ca dragostea imi vine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu