duminică, 16 septembrie 2012

IUBIRE IMPODOBITA.


Azi te umplu de culori,
Si iti spun ca esti frumoasa,
Azi spre mine tu cobori,
Sa te-mbrac in flori aleasa.

Azi voi striga catre soare,
Sa te-mbrace in lumina,
Azi iti dau o sarutare,
Mandra mea cea din gradina.

Azi voi aduna petale,
Si la luna le voi da,
Sa te ninga-n sarbatoare,
Ziua in gradina mea.

Azi voi cauta pe plaja,
Scoica cea trecut pe ea,
Sa o duc in a mea vraja,
Cu privirea ta de stea.

Azi ti-am adunat cununa,
Si din flori ti-am impletit,
Parul tau atins cu mana,
Straluceste-n rasarit.

Azi iti dau un brat de flori,
Adunate din campie,
Si-n buchetul de culori,
Canta mandra ciocarlie.

Azi iti spun ca te iubesc,
Mai frumos ca niciodata,
Vin in vis si te rapesc,
Sa te mai iubesc odata.

Azi iti pun cercei din flori,
Cu petale la urechi,
Azi in mine tu cobori,
Ca sa fim in vis perechi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu