marți, 18 septembrie 2012

FOCUL DIN TRANDAFIR.


Da-mi mana iubit-o in roua din ploaie,
Caci stropii ne spala iubirea curata,
Priveste cum curge pe tine siroaie,
Mai vreau un sarut pentru ultima data.

Priveste ce munte de flori ti-am facut,
Parfumul din ele te-mbata tacuta,
Iubirea din mine in tine-a tacut,
Si noaptea albastra se-arata ca-i muta.

Doresc sa m-ascund cu tine in ploaie,
Sa ude coroana iubirii din noi,
Si muntii de stele sa cada-n paraie,
Cand marea iubire va curge in toi.

Te caut cu gUra sa pun iar saruturi,
Ca buzele mele te-ating pe petale,
Pe tine se-aseaza in zboruri de fluturi,
Cand marea de stele ne curge la vale.

Esti marea iubire din inima mea,
Si noaptea te-ascund in coroana de stele,
Cand luna alearga pe cer ca o stea,
Si noi ne iubim cu iubirea prin ele.

Ascunde-ma-n tine sa nu pot pleca,
Sa-ti fiu ca un soare in patul de flori,
Apleaca-te tu catre inima mea,
Si vin-o cu mine in noapte sa zbori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu