joi, 6 septembrie 2012

Asfintitul judecatii







Ma inchin la tine Doamne,
Ma aplec si-ncep sa plang,
Inima in mine doarme,
Si pacatele m-ajung.

Urc pe scara catre tine,
Cu pacatele in spate,
Simt cum crucea mea ma tine,
Si o simt cu greutate.

Trepte-s multe pan la cer,
Greutatea si mai grea,
Portile le simt de fier,
Asta e cararea mea.

Drumul meu pe care merg,
Este drumul din destin,
Ma aplec cu umilinta,
Si la tine ma inchin.

Bat la poarta ta s-auzi,
Ca-m venit la judecata,
Ochii mei de lacrimi uzi,
Plang in lacrima scaldata.

Sunt eu hotul pacatos,
Ce am vrut sa mi-te-n sel,
M-am ascuns ca sunt sfios,
In blanita mea de miel.

Dar m-am inselat eu Doamne,
Ca-m crezut ca nu ma vezi,
Am crezut ca cerul doarme,
Ca o floare in livezi.

Dar acum ma stiu patat, 
Pentru ceea ce-am gresit,
Sufar pentru-al meu pacat,
Si astept al meu sfarsit.

Tu esti Dumnezeul sfant,
Ce conduci o lume-ntreaga,
Viata-i dat-o pe pamant,
Insa lumea tot te neaga.

Vor tu sa le faci palate,
Sclavul lor tu sa le fii,
Sa le dai si bunatatea,
Sa ii duci si-n vesnicii.

Cat de mult se-nseala Doamne,
Cand mintea lor e bolnava,
Se inchina la icoane,
Sa le pui totul pe tava.

Nu mai au nimic curat,
Nici credinta si onoare,
Cand de tine au uitat,
Beau si joaca-n sarbatoare.

Cand i-ajung pedeapsa ta,
Fug la tine sa se-nchine,
Ca le suferinta grea,
Cand pacatele ii tine.

Atunci te numesc divin,
Si promit ca vor fi sfinti,
Ca se-nchin si tot revin,
Dar pe dansii ei se mint.

Dar cand va venii sfarsitul,
Vor intra la judecata,
Sa primeasca asfintitul,
Doar de-o judecata dreapta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu