joi, 30 ianuarie 2014

BUNA DIMINEATA, IUBITO



Bună dimineaţa! ochii tăi au plâns?
visul nu mai este, de ce a murit?
te-am văzut în lacrimi care au atins
inima din mine când te-a cucerit.

Bună dimineaţa! azi e primăvară,
te-ai trezit frumoasă ca un fulg de nea,
ai clipit din gene şi m-ai privit iară
când te-am mângâiat ca o catifea.

Bună dimineaţa! zâmbet fermecat
astăzi m-ai privit mult mai fericită,
ne-am iubit azi noapte fiindcă n-am uitat
să te fac în stele iar a mea iubită.

Bună dimineaţa! îţi mărturisesc
ai venit din somn ca un răsărit,
vorbele din mine încă îţi vorbesc
că pe colţ de stele iarăşi ne-am iubit.

Dar, iar a trecut, înc-o zi sub soare
şi am fost cu tine, duşi prin paradis,
te-am simţit în braţe ca un fulg în soare
luminând iubirea care nu s-a scris.

Bună seara! iubito, îngere ceresc
ai venit la mine coborât din stele,
dar acum pe tine vreau să te răpesc
să te duc luceafăr noaptea printre ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu