luni, 13 august 2012

Cantec de inger.




Cine esti tu ingere de imi canti durerea? cine ?
De ce traiesc in doua lumi? Pe dumnezeu nu am curajul sa-l intreb, fiindca stiu ca tot ce face si spune el este adevarat.
Cine fura iubirea inger al dragostei? cine are dreptul sa fure ce dumnezeu da, si cine incearca sa il fure pe dumnezeu? Iubirea, dragostea, si muntii, nu se pot cantarii sau vinde, fiindca valoarea lor este la d
umnezeu, si nu la om. Omul sfinteste locul, dar il si spurca, prin mandrie , si fatrnicie.
Cine are dreptul sa fure ce dumnezeu pune in inima si sufletul omului?
De ce isi vinde omul sufletul cand stie ca nu ii apartine? De ce omul pune stapanire, pe ce stieca nu este al lui?
Ingere , tu ma veghezi zi si noapte, si ma indrumi sa caut adevarul la inima si sufletul acelei fiinte, care cred ca imi este sortita, dar eu oare chiar sunt curat, sau pregatit sa pot face acest lucru?
Am pofte mari si nu le pot justifica, din cauza mandriei mele, am atata fatarnicie, incat scuip in dreapta si in stanga pe toti cei din jurul meu, precum eu as fi mare si tare in dreptate, dar de fapt , eu sunt acea fiinta care nu am dreptate dar imi este rusine sa recunosc acest lucru, dar tu ingere, ma poti ajuta sa ajung cu rugaciunea mea la dumnezeu, si la inima sufletului meu iubit, pe care il vreau aproape de inima si sufletul meu. In tine ingere, gasesc putetea de a arata bunatatea si iubirea din inima si sufletul meu, suntem ingeri chinuiti ce ne traim viata dupa ceea ce am facut sus in cer, si suntem ingerii pamantului aici pe pamant, fiindca avem de indeplinit , ceea ce sus la dumnezeu nu am facut-o, asta e destinul ingerilor ce trebuie sa duca la bun sfarsit drumul spre dragostea si iubirea divina ce le-a fost date pentru a putea aduce la indeplinirea bucuriei si a adevarului in alte suflete. E cantecul unor ingeri, ce trebuie sa-si indeplineasca drumul destinului lor, e cantecul cu care rugaciunile suna mai curat, si mai adevarat in fata Dumnezeului sfant. E cararea noastra, e drumul nostru, e crucea ingerilor ce trebuie dusa pana la capat ca si un muritor, Nu trebuie sa ne furam unul la altul iubirea si dragostea, nu trebuie sa abuzam si sa vindem ce de fapt nu este a nostru, Dumnezeu este unul, s noi ingerii destinului, suntem o oaste, dar ne vindem sufletele inainte de a le folosi in favoarea celorlanti necajiti si asupriti, Un cantec se naste din durerea unui inger, un cantec, vine din dragostea si iubirea unui alt inger, dar din om trebuie sa vina si sa curga , acele lacrimi ce sufletul si inima le varsa pentru suferinta omului. Atunci fiecare om ar intelege , si ar deveni toti acei ingeri ce ar distribuii pacea si iubirea in inima si sufletul acelor fiinte ce au nevoie , pentru a se putea numi simplu......OM, acesta este cantecul ingrilor de noapte buna .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu