sâmbătă, 24 mai 2014

SARUTUL INGERULUI MEU

Doar lanagă mine ai trăit
chiar de a fost numai o clipă
din prima noapte ne-am iubit
cu îngerii pe-a sa aripă.

Privirea mea ţi-atinge chipul
ca un artist ce te-a sculptat
în care îngerii şi timpul
pe chipul tău au lăcrimat.

Zâmbetul tău mă tot cuprinde
şi mă îndeamnă să trăiesc
şi peste gura mea se-ntinde
şoptindu-mi tainic să-l iubesc

Te laşi cu trupul dezgolit
lăsând tăcerea să-mi vorbească
şi din priviri m-ai răscolit
să-ţi gust iubirea îngerească.

Privesc spre tine buimăcit
de-atâta frumuseţe rară
încât tăcerea mi-a şoptit
ca un arcuş pe o vioară.

Ca un artist te plămădesc
aşa cum te-am visat în veacuri
cu palmele ce te-nvelesc
în mângâieri ce îţi sunt leacuri.

Un comentariu:

  1. "Te laşi cu trupul dezgolit
    lăsând tăcerea să-mi vorbească
    şi din priviri m-ai răscolit
    să-ţi gust iubirea îngerească."........sa inteleg ca pana la urma ti-ai gasit iubirea :) Felicitari pentru versuri si fericire alaturi de cea aleasa!

    RăspundețiȘtergere