marți, 26 noiembrie 2013

AM PIERDUT IUBIREA


A venit la mine steaua mea de sus
şi mi-a luminat iubirea jos în poartă,
dar eram cu gândul printre lacrimi dus
şi-am pierdut-o, oare ea mă iartă?

A venit la mine marea fericire
dar eram în suflet cu al meu păcat,
am pierdut departe singura iubire
uşa mi-a închis-o , şi-apoi a plecat.

A venit la mine noaptea să îmi spună
că al meu luceafăr iar a lăcrimat,
şi vroia în stele iarăşi să apună
dar în răsărit cu grabă a plecat.

Eu eram plecat, să caut iar iubirea
şi-a venit la mine lângă patul meu,
mi-a scris doar o vorba, că e fericirea
dar eram urcat, sus la Dumnezeu.

Mi-am lăsat dorinţa printre amintiri
şi din timp o clipă iar şi-a amintit,
că am fost odată-n marile iubiri
dar speranţa-n mine toată a murit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu