vineri, 22 noiembrie 2013

AM ATINS


Am atins izvorul rece care curge în destin,
peste crucea noastră trece plin de lacrimi şi de chin,
am atins sufletul tău ca un fulg căzut din stele,
şi-i acum în dorul meu ca o cadelă în ele.

Am atins sărutul tău cu nectarul de pe buze,
şi acum te am doar eu ca o perlă în meduze
am atins inima mea când te-am prins în vraja ei,
şi ţi-am pus pe cer o stea cu arama dragostei.

Am atins cu ochii mei doar privirea ta frumoasă,
şi-n coroana dragostei te-am ales să-mi fii aleasă,
am atins cu tine cerul şi am pus al meu sărut,
ca să cucerim eterul noaptea sfântă-n aşternut.

Am atins coapsele tale şi le-am mângâiat încet,
şi cu dulcea sărutare ţi-am cântat ca un poet,
am atins zâmbet de floare, sănii tăi între petale,
cu rubinele din mare ţi-am furat ochii în soare.

Am atins în rugăciune crucea cerului divină,
şi-apoi te-am strigat pe nume să te plimb pe lună plină
cum puteam să fac mai bine să îţi spun cât te iubesc,
când eu te chemam la mine lângă suflet să-ţi vorbesc.

Am aprins iubirea-n noi ca icoană-n lăcrimată,
şi în floarea de trifoi ţi-am lăsat iubirea toată
fiindcă-mi eşti în vis comoară şi în inimă iubire,
tu luceafărul de seară să coborî în fericire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu