joi, 8 august 2013

LASA-MI SARUTUL.


Lasă-mi sărutul în suflet de roză
iubirea din stele şi ochii din poză,
lasă-mi luceferi bătuţi în aramă
şi-ţi dau o iubire ce iarăşi te cheamă.

Pe ţine te vreau că făptură frumoasă
adusă la mine de noapte aleasă,
rubin de petale pe colţuri de stele
aşteaptă-mă sus c-o să urc printre ele.

Mai lasă-mi un semn în cetatea divină
ascuns pe un flutur în noaptea senină,
pitit ca un murmur pe cântec de valuri
atunci când se-ascunde şi luna în maluri.

E multă magie când norii visează,
arama iubirii ascunsă veghează
şi ochii străbat să ajungă la mine,
atunci când iubirea se scaldă în tine.

Doar vorba se duce ca vântul ce-adie
s-ajungă iubito cu flori în câmpie,
şi-acolo bătută în lanuri de stele
va curge duioasă ca marea prin ele.

Frumoasă eşti , pe o lună de-aramă
atunci când iubirea sărutul îl cheamă,
şi ochi-ţi lucesc în oglinda de lacrimi
să nu fugi de mine să cazi iar în patimi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu