luni, 16 iulie 2012

M-am rupt.




M-am rupt in doua pentru tine,
Sa te iubesc de doua ori,
Sa te-npletesc cu flori divine,
Si sa te umplu de culori.

M-am rupt de zilele cu soare,
Ca sa traiesc numai in noapte,
Sa-ti fiu in vis doar o culoare,
Prin codrul stelelor din soapte.

M-am rupt de roua diminetii,
Ca sa patrund cu tine-n luna,
Sa bem din apa tineretii,
Si-n parul tau sa-ti pun cununa.

M-am rupt de ropotul din valuri,
Ca sa te plimb pe flori de nuferi,
Si-n apa marii din talazuri,
Eu te iubesc ca sa nu suferi.

M-am rupt de zarea din eter,
Ca sa iti fac cununi de stele,
Iubit-o, sa nu fii mister,
Cand te iubesc, sa urci la ele.

M-am rupt de trestia din ape,
Sa las iubirea mea in tine,
Sa curga toata si sa sape,
O dragoste, ce-n noapte vine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu